Paraften

Sogneaften i Baunekirken

Paraften er Baunekirkens tilbud til par, hvor vi ønsker at give inspiration og konkrete råd til livet i et parforhold.

Til Paraften får hvert par hvert sit bord, så man kan tale parvis og privat. Vi sørger for god stemning og lidt godt til ganen. Vi inviterer også en ekspert til at tale om et bestemt emne, som særligt relaterer sig til livet i parforholdet.

ALLE par er velkommen! Det gør ingen forskel om I er kærester, nygifte, eller om I har været sammen i mange år. Det gør heller ingen forskel om I tror på Gud, eller kommer i kirken eller ej. Sæt derfor kryds i kalenderen og blive klogere på dig selv og jeres parforhold.

Arrangementet koster 50 kr. pr. par , som betales på aftenen, kontant eller med mobilepay.

Der er begrænsede pladser, så tilmelding er nødvendig. Se nedenfor eller kontakt sognepræst Simon Struntze Andersen på sds@km.dk / 29296210 for mere info.

Næste Paraften er torsdag d. 11. april 2024, hvor vi får besøg af psykolog, Ole Raabjerg, som vil give gode råd til hvordan man bevarer gnisten og kontakten i parforholdet.

Tilmeld jer til denne aften ved at klikke HER