Høstgudstjeneste og høstfest - søndag d. 10. september kl. 10.00

NYHED

- i år arrangerer Baunekirken i samarbejde med Tjørring IF sponsorløb. Du kan tilmelde dig SPONSOLØBET HER

PROGRAM

Kl. 10 begynder vi med en festlig høstgudstjeneste for hele familien i Baunekirken, hvor vi takker, for det vi har fået givet. Her er der mulighed for, at give en pengegave eller medbringe et ”høstoffer” fx i form af afgrøder fra haven, en pose boller, syltetøj, rødbeder, blomster, strik mv. Disse vil efterfølgende blive solgt i høstboden.

Efter gudstjenesten er der fest på plænen udenfor kirken, hvor der er mulighed for at:

• købe kaffe, kage, sodavand og grillpølser.
    • købe fine ting i høstboden
    • købe lopper
    • hoppe på hoppeborg
    • prøve spændende aktiviteter, som de forskellige klubber fra lokalområdet stiller op med.
    • Løbe sponsorløb (kræver tilmelding - se nedefor) eller heppe

Du kan få en stand på loppemarkedet, hvis du møder op med dine lopper. Så finder vi en plads til dig. Halvdelen af det tjente går i egen lomme, mens resten går til de 3 indsamlingsformål.

De indsamlede penge fra gudstjenesten og overskuddet fra høstfesten fordeles ligeligt til tre gode formål.

Du kan tilmelde dig SPONSOLØBET HER:

FORMÅL

De indsamlede midler fordeles ligeligt mellem et lokalt, et nationalt og et internationalt formål:

1. Nordvest Hallens haludvidelsesprojekt
    2. TUBA – Rådgivning for børn og unge af misbrugsforældre