Aftengudstjeneste i Tjørring Kirke

Velkommen til aftengudstjeneste i Tjørring Kirke!

Til aftengudstjeneste i Tjørring Kirke er der plads og tid til ro og eftertanke. Gudstjenesten har en enkel form med fokus på musik, stilhed, bøn og altergang. Gudstjenesten varer cirka 45 minutter. Programmet for gudstjenesten følger samme skabelon hver gang (se nedenfor).

Tjørring Kirke er en mindre middelalderkirke med plads til ca. 75 personer. Til aftengudstjeneste plejer vi at være mellem 15 og 35 personer. Der er tændt levende lys ved indgangen og inde i kirken.

Særlige behov

Til aftengudstjeneste i Tjørring Kirke er der plads og rum også for voksne, der har udfordringer omkring stress, er psykisk sårbare, har en psykiatrisk diagnose eller har andre udfordringer, som måske kan gøre det  vanskeligt at deltage i den almindelige gudstjeneste om søndagen.

• Vil man gerne sikre sig en plads eller har ønske om en bestemt plads, kan man skrive eller ringe for at booke (Tlf. 60660848 Mail. ddk@km.dk).
    • Har man brug for en pause, må man gerne gå ud og komme ind i kirken igen undervejs.
    • Solbriller og støjreducerende værn er selvfølgelig tilladt.
    • Det er frivilligt, om man vil deltage i nadver / altergang. Vil man gerne deltage uden at gå op til alteret, kan præsten komme ned
    • Er der spørgsmål eller særlige ønsker, så ring eller skriv endelig.

Daniel Kristiansen, sognepræst

Tlf. 60660848. Mail. ddk@km.dk